Kitsui Rilax Nite

(4 customer reviews)

RM38.80 RM34.70

Dengan Gabungan Chamomile, Ashwagandha & Vitamin C, KITSUI Rilax Nite boleh memberikan tidur yang nyenyak, Terasa ringan, santai dan membantu kitaran tidur yang semulajadi.

“ Setiap hari adalah istimewa, begitu juga anda, dan jaga diri anda “

SIAPA yang ada masalah susah nak tidur. Penat macam mana sekalipun selagi tak pukul 3 pagi tak boleh nak tidur. Esok nak kena bangun awal kerja pagi lagi. Memang stress dan depress kaw kaw kalau hari-hari macam ni. Lepas jumpa   masalah susah nak tidur tu hilang. Ambil 1 sachet sebelum tidur  selepas 10 minit terus boleh tidur lena. Dan yang best lagi semua stress dan serabut2 semua hilang.

KITSUI RILAX NITE, Korang yang ada masalah seperti dibawah boleh cuba:

Susah Tidur Malam
Otak Stress Dengan Kerja
Badan Penat Tapi Otak Terus Berfikir
Gangguan Tidur

 

– Terasa ringan, santai dan membantu kitaran tidur yang semulajadi.
(memberikan tidur yang nyenyak)

– Biarkan anda berasa santai dan tenag setelah seharian penuh alami tekanan.
(Mengurangkan tekanan “kegelisahan”)

– Kulit lebih sihat dan licin.
(Memperbaiki sel kulit & kesihatan kesihatan)

– 100% Selamat Bahan botani

Chamomile: memberi rasa santai dan ketenangan

Ashwagandha: Mengurangkan tekanan dan kegelisahan, membantu tidur malam yang sihat & tenang

Vitamin C: membantu memperbaiki sel kulit

Campurkan 1 paket ke dalam 150ml air suam. Goncang sehingga larut dan diminum sebaik selepas penyediaan. Minum air yang banyak sepanjang hari untuk kesan terbaik. Disarankan untuk amalkan setiap sbelum tidur .

4 reviews for Kitsui Rilax Nite

  1. fify_rashid

    Macam best je product nie… tak sabarnya nak cuba product terbaik dari kitsui nie… Mmg susah nk tido mlm.. Arap2 product nie berkesan la…

  2. thyrah

    Mcm menarik produk ni

  3. Syara (verified owner)

    suka baunya, wangi yg natural. rasa pun xmanis sangat. and mmg btul lepas 10 min, kepala and mata dah rasa berat. membantu sgt utk relax

  4. suzaimah (verified owner)

    sy dh cuba mmg betul kepala sakit lps minum dlm 10 minit mcm tu terus tdo hilang rs sakit kepala yg stress tu.tq kitsui keluarkan produk yg bgs..

Add a review

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Close Menu
×

Cart