KITSUI RILAX NITE

(2 customer reviews)

RM38.80 RM35.70

10Minit Lepas Minum Terus Lena Dibuai Mimpi !!

SIAPA yang ada masalah susah nak tidur. Penat macam mana sekalipun selagi tak pukul 3 pagi tak boleh nak tidur.

Esok nak kena bangun awal kerja pagi lagi. Memang stress dan depress kaw kaw kalau hari-hari macam ni.
.
Lepas jumpa   masalah susah nak tidur tu hilang. Ambil 1 sachet sebelum tidur  selepas 10 minit terus boleh tidur lena. Dan yang best lagi semua stress dan serabut2 semua hilang.
.
Bagus betul KITSUI RILAX NITE  ni. So korang yang ada masalah seperti dibawah boleh terus cuba. Memang terbaik 👇👇👇
.
✅ Susah Tidur Malam
✅ Otak Stress Dengan Kerja
✅ Badan Penat Tapi Otak Terus Berfikir
✅ Gangguan Tidur (Tidur Tak Lena)
✅ Depressi Hingga Ganggu Tidur

 

SGT SESUAI UNTUK PENGGUNA ? 

Kitsui Rilax Nite difokuskan untuk sesorang yang berusia 17 tahun keatas

✅ Susah Tidur Malam
✅ Otak Stress Dengan Kerja
✅ Badan Penat Tapi Otak Terus Berfikir
✅ Gangguan Tidur (Tidur Tak Lena)
✅ Depressi Hingga Ganggu Tidur

 

RASA PRODUK :

Kitsui Rilax Nite mempunyai kelazatan rasa buah pic sebenar .

– Terasa ringan, santai dan membantu kitaran tidur yang semulajadi.
(memberikan tidur yang nyenyak)

– Biarkan anda berasa santai dan tenag setelah seharian penuh alami tekanan.
(Mengurangkan tekanan “kegelisahan”)

– Kulit lebih sihat dan licin.
(Memperbaiki sel kulit & kesihatan kesihatan)

– 100% Selamat Bahan botani

2 reviews for KITSUI RILAX NITE

  1. fify_rashid

    Macam best je product nie… tak sabarnya nak cuba product terbaik dari kitsui nie… Mmg susah nk tido mlm.. Arap2 product nie berkesan la…

  2. thyrah

    Mcm menarik produk ni

Add a review

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

Chamomile: memberi rasa santai dan ketenangan

Ashwagandha: Mengurangkan tekanan dan kegelisahan, membantu tidur malam yang sihat & tenang

Vitamin C: membantu memperbaiki sel kulit

Campurkan 1 paket ke dalam 150ml air suam. Goncang sehingga larut dan diminum sebaik selepas penyediaan. Minum air yang banyak sepanjang hari untuk kesan terbaik. Disarankan untuk amalkan setiap sbelum tidur .

You may also like…

  • KITSUI™ Whitenin BB
Close Menu
×

Cart